Stenungsunds IF - Kungshamns IF  0-0  (0-0)

Oavgjort var helt rättvist. Kungshamn hade det mesta bollinnehavet, men Stenungsund hade de vassaste målchanserna med bland annat två stolpskott. Stenungsund inledde bäst och matchen var inte många minuter gammal då Christopher Sotéy slog bollen i ena stolpens insida. Det var det som hände i chansväg i första halvleken.
I andra halvleken tog Kungshamns över spelet Detta mycket beroende på två skador som Stenungsund drabbades av. Dock fick Kungshamn inte ut något av sitt överläge med sex hörnor varav en var av bra klass.
Det var istället Stenungsund som än en gång var nära ett ledningsmål, men Mattias Rohdins
skott tog i bortre stolpens utsida.
-Med tanke på våra skador som gjorde att vi fick stuva om i laget, så gjorde vi bra ifrån oss, sade spelande
tränaren Fredrik Simu, som själv blev skadad men som kunde återvända efter omplåstring.
-Rättvist, sade kungshamnstränaren
Sven- Erik Olsson och fortsätter:
- Men trots att vi hade mer boll kunde vi inte skapa några bättre målchanser.

-Bohusläningen, 020506-