Kungshamns IF - Henåns IF  2-1  (1-1)

1-1   Henrik Johansson
2-1   Peter Svensson

Det blåste en envis vind i planens längdriktning. Gästerna hade fördel av detta i den första halvleken och kunde tidigt ta ledningen sedan hemmalaget slarvat med ett uppspel.
Trots motvinden och underläget kämpade sig Kungshamn in i matchen och kunde rättvist utjämna. Ett samarbete mellan Henrik Johansson och Peter Svensson avgjorde matchen, Svensson avslutade distinkt från sin vänsterkant och bollen smet in via stolpen. Slutminuterna blev svettiga för Kungshamn, gästerna lyfte upp men hade svårt att skapa riktigt farliga chanser.
- Det blev onödigt spännande, man drog verkligen en lättnandes suck när slutsignalen gick, erkänner Sven-Eric Ohlsson, Kungshamn. Bäste spelare i hemmalaget var innermittfältaren Daniel Eriksson.