Kungshamns IF - Bengtsfors IF  0-0  (0-0)

Det blev en mållös tillställning när Bengtsfors gästade Kungshamnsvallen i den fjärde omgången. Matchen kom inte upp till någon godkänd nivå.
Visst, idag skulle vi ta en trepoängare vad det tänkt, men det blev tyvärr bara en poäng. Matchen var andefattig även om det skapades en del målchanser, säger Ohlsson.
I första halvleken började hemmalaget bäst och skapade några bra chanser, men något mål skulle det inte bli. Spelarna bjöds på ett härligt försommarväder och det
borde inspirerat spelarna.
- Man tycker det, men planen var inte bra och det gjorde det svårspelat, menar Ohlsson.
Efter paus tryckte Kungshamn på och jagade ett segermål och då fick Bengtsfors några farliga kontringslägen, som de inte kunde utnyttja till sin fördel.
-Det ser stabilt ut för oss beträffande defensiven„ men offensivt ser det tunnare ut, säger Ohlsson.

-Bohusläningen, 020513-