Frändefors IF - Kungshamns IF  1-2  (1-0)

1-1   Peter Lysell
1-2   Rikard Maisa

Det blev en jämn och ganska  välspelad match där gästande Kungshamn drog det längsta strået till slut. Gästerna hade ett litet övertag i den första halvleken och skapade en del farligheter på fasta situationer. Men Frändefors fick en straff efter försvarsslarv av Kungshamn, och tog ledningen. I den andra halvleken spelade gästerna mycket bra och lyckades vända matchen.
- Den första halvtimmen i andra halvlek var mycket bra från vår sida, säger Kungshamns tränare Sven-Eric Olsson.
Men Kungshamn backade sedan hem och försvarade sin ledning. Slutet av matchen blev ytterst dramatiskt, då bägge lag hade skott i målramen. Frändefors tränare var trots förlusten inte allt för nedslagen:
- Nej, vi spelar ju fin fotboll och är ytterst nära att ta poäng. Men givetvis känns det tungt med ytterligare en uddamålsförlust, tycker Grönros.

-Bohuslänningen-