Svarteborgs FK - Kungshamns IF

Anders Ralbring
Hussein Gholami
Leo Karlander

Serieavslutning veckan efter att vi vann serien och känslan i truppen var harmonisk och uppsluppen. Vi var taggade inför matchen och ville verkligen behålla vår fina höstsvit med idel segrar och bra spel. Det var gasen i botten från början och vi har ett kraftigt spelövertag matchen igenom. Det märktes att det var tabellettan mot jumbon. Vi skapade massvis med chanser och spelet var stundtals riktigt fyndigt. Kul att alla spelarna hade sådan härlig inställning fast det bara gällde äran. Vi vinner till slut det hela med 7-0, fast hade vi haft lite bättre skärpa kunde vi gjort det dubbla. Nu är det uppehåll fram till januari då träningarna startar inför återkomsten i div 4. Härligt att vi lyckades ta oss tillbaka dit redan i år och göra sejouren i div 5 ettårig.

Tack för i år!