Kungshamns IF - Stala/Myckleby

90" Mohammad Teymouri
    90" Mattias Jansson
    90" Sebastian Roos

Första kvarten mot S/M är kanske den bästa vi gjort i år.Vi ligger rätt i positionerna och spelar ett mycket kreativt anfallsspel.Vi gör 1-0 genom Mohammad i 8:e min, tätt följt av 2-0 av Nicky i 11:e min. Och så långt kändes det väldigt stabilt. Men efter ca 20:e min står vi och sover lite, och vips så är det reducerat till 2-1.,Nu har vi en sämre period halvleken ut, och vi släpper in ytterligare 1 mål till 2-2 i halvlek. Andra halvlek är vi det bättre laget rakt igenom, men har förtvivlat svårt att göra mål. Jag vet inte hur många bra lägen vi har, men det är som förgjort denna dag. I den 94:e min så dimper till slut bollen ner framför Jesper Mattssons fötter och han lyckas trycka in 3-2 för vinst. Härliga tre poäng och än är inte hoppet ute om div 4 spel nästa år.