Ödsmåls IK - Kungshamns IF

Mohammad Teymouri
Adam Mill

Publik:

Det blev ytterligare en storförlust borta mot Ödsmål, som var flera klasser bättre än oss. Sedan vi säkrat kontraktet för några veckor sedan så har vi gjort två riktigt dåliga matcher, där inte mycket fungerat. Mycket tror jag beror på att vi har känt oss nöjda och haft svårt att motivera oss, och på samma gång har vi mött två lag som haft allt att spela för. Det är ändå med än stor portion besvikelse som man ser tillbaka på dessa matcher pga att vi inte kan bjuda upp mer. Jag hoppas verkligen vi kan ta oss i kragen mot Munkedal i sista omgången, så att vi avslutar serien snyggt och får en positiv känsla med oss inför nästa år. Tyvärr kan inte vår lagkapten Alexander medverka mot Munkedal då han fick utgå med en befarat allvarlig knäskada. Vi får hålla tummarna att det är bättre än det verkar, och att han kan vara tillbaka när serien drar igång till våren.