Kärra KIF - Kungshamns IF

Oscar Jonsson - Johnny Arvidsson
Jesper Lindskog - Jimmie Larsson - Robin Eriksson
Izudin Velic
Anders Augustsson                                                                   63" Jesper Lindskog
Anders Ralbring
Rickard Sivertsson
Lucas Göransson
Markus Ingvarsson
Sebastian Persson     Publik: 100

Det blev förlust borta mot Kärra där bägge lagen gick för seger för att klara kvalplatsen för fortsatt div 3 spel. Båda lagen kämpade till sista blodsdroppen verkligen, och matchen avgjordes med mål till Kärra på tilläggstid. Det var ingen match med strålande passningsspel direkt utan det var kamp om varje mm i 90 min. Sett till vassa målchanser var det väl rätt lag som vann men matchen kunde slutat hur som helst. Alla spelarna som var med ska ha en stor eloge för sin inställning och moral. Nu har vi en match kvar och det hade varit kul om vi kunde avsluta med seger, innan vi tar nya tag i div 4 nästa år.