Ödsmåls IK - Kungshamns IF

Alexander Bickel - Anders Augustsson
Johnny Arvidsson
Erik Andréasson - Fredrik Andersson - Jimmie Larsson

Fredrik Luvenberg                                                                 58" Adam Johansson
Izudin Velic   61" Fredrik Luvenberg
Amandus Andersson 71" Alexander Berntsson
Viktor Kirsby     Publik:

Vi kammade tyvärr noll denna varma dag mot ett smart spelande Ödsmål som vann med 2-1.

Vi hade som vanligt mycket boll, men Ödsmål låg lågt med laget och krympte ytorna för oss. De var sedan duktiga i sitt omställningsspel genom hela matchen.Tyvärr saknades kreativiteten att dyrka upp deras försvar denna dag. Försvarsmässigt var vi heller inte på tårna utan tog fel beslut både här och där. Visst med lite tur hade vi fått med oss en poäng, då både Jimmie och Johnny hade var sitt fräsande skott i ribban men Ödsmål vann helt rättvist.

Som helhet en dålig insats av oss där få kom upp i normal standard. Nu skakar vi av oss detta och tar nya tag på tisdag mot Färgelanda. Och jag hoppas att vi kan lägga denna match under kategorin olycksfall i arbetet.